Deszczowy wieczór i cyfrowy żeton

hungghiepx

New member
Được Like
0
Nie jestem hazardzistą. Nigdy nie byłem. Pracuję jako mechanik w warsztacie samochodowym, dwie zmiany, czasem trzy, jeśli trzeba dorobić do pensji. Moje życie to zapach oleju, brudne paznokcie i sobotnie piwo z kumplami. Nie szukam wielkich emocji, bo mam ich dość, gdy ktoś przyjeżdża z zapchanym filtrem cząstek stałych. Ale ostatnio wszystko się zmieniło. I to nie przez jakiś spektakularny wygrany zakład.

To był zwykły czwartek. Późna jesień, za oknem lało jak z cebra. Siedziałem w domu, bo akurat miałem wolne, a pogoda nie zachęcała do wyjścia na spacer. Żona poszła na nocną zmianę do szpitala, dzieciaki spały u teściowej. Miałem przed sobą długi, samotny wieczór. Przerzucałem pilotem kanały telewizyjne, ale wszystko wydawało się nudne. Wtedy przypomniałem sobie, że kolega z pracy, Marek, często wspominał o grze w internecie. Mówił, że to niezły sposób na odreagowanie po ciężkim dniu. Nie namawiał mnie, po prostu rzucił kiedyś: „Zajrzyj, jak będziesz miał nudę”.

No i zajrzałem. Otworzyłem laptopa, wpisałem w wyszukiwarkę coś, co kojarzyłem z jego opowieści. I wylądowałem na stronie, którą teraz dobrze znam. To było vavada polska. Na początku pomyślałem: „Kolejny dziwny serwis”. Ale interfejs był przejrzysty, a te wszystkie kolory i migające ikony przypominały mi stare automaty z salonów gier, które pamiętałem z młodości. Zarejestrowałem się w pięć minut. Żadnych skomplikowanych formalności, tylko e-mail i hasło. Nawet nie musiałem od razu wpłacać pieniędzy.